Kurs: Medarbeideroppfølging i praksis når ansatte ikke leverer – casebasert

Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

  • Dette arrangement har allerede funnet sted.

Kurs: Medarbeideroppfølging i praksis når ansatte ikke leverer – casebasert

26. oktober 2017 @ 08:30 - 11:30

Det kan være utfordrende å være leder når ansatte av forskjellige årsaker ikke leverer over tid. Å ikke håndtere dette kan få store konsekvenser for organisasjonen for øvrig, i at andre kollegaer får mer å gjøre for å dekke opp manglene, er oppgitt over manglende handlekraft fra ledelsen, og kanskje også surner miljøet. Og de aller færreste av oss liker å levere dårlig, så situasjonen må i alle tilfeller adresseres. Det er leders ansvar å være tydelig på hva som forventes, og sammen med den ansatte utarbeide en plan og følge opp med det mål at den ansatte skal levere som forventet. Så helt konkret, hva gjør en leder når ansatte ikke leverer?

 

Vi tilnærmer oss temaet casebasert. Det vil være anledning til å melde inn aktuelle caser (merk at disse må være anonymiserbare). NB! Kun 15 plasser på kurset.

 

 

Dato: 26.10.17
Kl: 08.30 til 11.30
Pris: Kr 1490,-
Kursholdere: Kine Aasheim, HR spesialist, dinHR AS, og Magne Olsen, advokat, Hald & co.

 

 

Detaljer

Dato:
26. oktober 2017
Tid
08:30 - 11:30

Sted

Krøgeneslåven
Krøgenesveien 2
Arendal, 4841 Norge
+ Google-kart
Vis Sted nettside